April 12, 2010

Luaran aku Ketawa..tapi, dalaman??

Tajuk entry macam sedh..adakah isi kandungan nya jugak sedih??aku pun xpasti..just keep it on ur reading.. memang aku akui..luaran tak sama dengan dalam aku...luaran aku ketawa..tapi dalaman aku merintih...
luaran aku menangis..tapi dalaman aku hancur berkecai...

Aku bukan cakap berkaitan perasaan aku sekarang je..tapi perasaan aku yang lepas dan yang akan datang...Mungkin aku pandai sembunyi kan perasaan aku yang sebenar dari di hidu orang sekitar aku..aku pandai menyembunyikan kesakitan aku dari mendapat simpati dari orang lain..walhal, pada hakikatnya..aku yang rasa terseksa..

Bukan sengaja xnak tunjukkan perasaan aku yang sebenar..tapi, dah sememangnya sikap aku begitu...aku bukan seorang anak yang di didik untuk di manja...dari kecik memang dah di ajar untuk merasakan kesakitan sendiri...maksud aku..bila demam xda lah parents bergegas nak bawak ke klinik..that why sampai sekarang..sakit macam mana sekali pun..kalau x terpaksa dan dah terdesak..aku xkan pergi ke klinik or hospital..kuat kan semangat je..

So..apa motif tajuk entry macam hampeh je bunyinya??huhuhu..aku pun xpasti...seperti yang sedia maklum..aku tulis ni based kepada apa yang tengah berenang-renang dalam kepala otak aku sekarang ni..aku cuba untuk jadik yang sempurna di mata orang lain....

Memang ada orang cakap yang "tiada manusia yang sempurna "..diorang silap..Allah dah jadikkan manusia ni sesempurna makhluk dah..cuma kita sendiri yang mencorakkan..samada cantik dan buruk...so..sebenarnya xda istilah sempurna or tidak sempurna untuk seseorang yang bergelar manusia..(betul ke aku ni??)

Aku masih tercarik-carik..the main point for this entry...huhuhu..masih terkapai-kapai..hahaha..sebenarnya...
aku xpasti dengan perasaan aku sendiri..kadang-kadang aku ketawa dan kadang-kadang aku menangis..
 aku ketawa bila bersama dengan kawan-kawan..kawan2 yang sentiasa buat aku lupa dengan kesedihan aku...dan aku juga boleh menangis dengan kawan-kawan...ishhh2,,itu yang aku musykil bebenor ni!!!

sometimes..i feel so tired to hide my feeling..letih untuk tunjukkan aku gembira..walhal..aku sedih..dan sekarang..aku xdapat nak tahan airmata aku dari menangis..usah ditahan..biarkan ia mengalir keluar kalau itu dapat legakan perasaan kau MEYA!!!





1 comment:

[[iidyLL_iceneSS]] said...

Allah SWT akn uji kt dgn dugaan yg kt dpt tggung..
Dia xkn mguji kt dgn dugan yg kt xtdaya nk tggung..
Setiap yg blaku de hikmah..
Airmata e2 pnawar duka..
So...B strong k..Kbahagiaan e2 dtgnya dari ksusahan..

Iklan

April 12, 2010

Luaran aku Ketawa..tapi, dalaman??

Tajuk entry macam sedh..adakah isi kandungan nya jugak sedih??aku pun xpasti..just keep it on ur reading.. memang aku akui..luaran tak sama dengan dalam aku...luaran aku ketawa..tapi dalaman aku merintih...
luaran aku menangis..tapi dalaman aku hancur berkecai...

Aku bukan cakap berkaitan perasaan aku sekarang je..tapi perasaan aku yang lepas dan yang akan datang...Mungkin aku pandai sembunyi kan perasaan aku yang sebenar dari di hidu orang sekitar aku..aku pandai menyembunyikan kesakitan aku dari mendapat simpati dari orang lain..walhal, pada hakikatnya..aku yang rasa terseksa..

Bukan sengaja xnak tunjukkan perasaan aku yang sebenar..tapi, dah sememangnya sikap aku begitu...aku bukan seorang anak yang di didik untuk di manja...dari kecik memang dah di ajar untuk merasakan kesakitan sendiri...maksud aku..bila demam xda lah parents bergegas nak bawak ke klinik..that why sampai sekarang..sakit macam mana sekali pun..kalau x terpaksa dan dah terdesak..aku xkan pergi ke klinik or hospital..kuat kan semangat je..

So..apa motif tajuk entry macam hampeh je bunyinya??huhuhu..aku pun xpasti...seperti yang sedia maklum..aku tulis ni based kepada apa yang tengah berenang-renang dalam kepala otak aku sekarang ni..aku cuba untuk jadik yang sempurna di mata orang lain....

Memang ada orang cakap yang "tiada manusia yang sempurna "..diorang silap..Allah dah jadikkan manusia ni sesempurna makhluk dah..cuma kita sendiri yang mencorakkan..samada cantik dan buruk...so..sebenarnya xda istilah sempurna or tidak sempurna untuk seseorang yang bergelar manusia..(betul ke aku ni??)

Aku masih tercarik-carik..the main point for this entry...huhuhu..masih terkapai-kapai..hahaha..sebenarnya...
aku xpasti dengan perasaan aku sendiri..kadang-kadang aku ketawa dan kadang-kadang aku menangis..
 aku ketawa bila bersama dengan kawan-kawan..kawan2 yang sentiasa buat aku lupa dengan kesedihan aku...dan aku juga boleh menangis dengan kawan-kawan...ishhh2,,itu yang aku musykil bebenor ni!!!

sometimes..i feel so tired to hide my feeling..letih untuk tunjukkan aku gembira..walhal..aku sedih..dan sekarang..aku xdapat nak tahan airmata aku dari menangis..usah ditahan..biarkan ia mengalir keluar kalau itu dapat legakan perasaan kau MEYA!!!





1 comments:

[[iidyLL_iceneSS]] said...

Allah SWT akn uji kt dgn dugaan yg kt dpt tggung..
Dia xkn mguji kt dgn dugan yg kt xtdaya nk tggung..
Setiap yg blaku de hikmah..
Airmata e2 pnawar duka..
So...B strong k..Kbahagiaan e2 dtgnya dari ksusahan..