April 17, 2010

Imej dulu dan sekarang,,BERTUKAR!!


Tahun-tahun sebelum ni aku boleh dilabelkan sebagai 'shawl addicted'..kenapa plak weyhhh??sebab bagi aku..pakai selendang lebih senang and ringkas..xperlu di 'iron'..terus pakai pun bleh (itu pun klo x renyuk sangat lah)..furthemore dulu aku adaalah penjual selendang yang berjaya di kolej..hahahaha..macam, pisang panas oooo...sms je customer..terus diorang serbu bilik...menggunakan konsep 'first come, first serve'...x terkira aku punya stok selendang aku dulu..dan ramai membe2 mintak tlg ajar..how to wearing the shawl???hahaha..bleh buat kelas ni..









-------------------------------------------------------------

Tahun 2010..aku dengan imej baru..dengan gaya bertudung pulak..bukan selendang lagi..wawawa...macam mane plak rupa aku ek..???sampai kena tegur dengan kak nora dalam fb..huhuhu...nampak muka aku lebih matang ke???atau makin tembam??kahkah



Suriana Sabri
Suriana Sabri
suda tukar stylel tudung nampak...
March 31 at 6:36am · 
Mohd Nazrimy Ali
Mohd Nazrimy Ali
yoes......
March 31 at 11:28am · 
Suriana Sabri
Suriana Sabri
apa jadi dgn stock selendang y banyak2 tu? hehehe
March 31 at 1:11pm · 
Meyasara Sabri
Meyasara Sabri
Stock slndg..bleh lelong..huhu..wat bundle slndg
March 31 at 1:47pm · 











----------------------------------------------------------
WHICH ONE BETTER??

5 comments:

ain_dira said...

tukar selera ape salahnya

Mr Kamikaze said...

Wah usahawanita....bagus22

myazaraByong said...

ain: betul tu..then sekrg dah kekok plak nak pkai selndg
mr kamikaze:huhuhu..mmg bgus

Eqah Zaque Billetdoux said...

dua2 masuk. :)

PinQib said...

semua lawa laaa

Iklan

April 17, 2010

Imej dulu dan sekarang,,BERTUKAR!!


Tahun-tahun sebelum ni aku boleh dilabelkan sebagai 'shawl addicted'..kenapa plak weyhhh??sebab bagi aku..pakai selendang lebih senang and ringkas..xperlu di 'iron'..terus pakai pun bleh (itu pun klo x renyuk sangat lah)..furthemore dulu aku adaalah penjual selendang yang berjaya di kolej..hahahaha..macam, pisang panas oooo...sms je customer..terus diorang serbu bilik...menggunakan konsep 'first come, first serve'...x terkira aku punya stok selendang aku dulu..dan ramai membe2 mintak tlg ajar..how to wearing the shawl???hahaha..bleh buat kelas ni..









-------------------------------------------------------------

Tahun 2010..aku dengan imej baru..dengan gaya bertudung pulak..bukan selendang lagi..wawawa...macam mane plak rupa aku ek..???sampai kena tegur dengan kak nora dalam fb..huhuhu...nampak muka aku lebih matang ke???atau makin tembam??kahkah



Suriana Sabri
Suriana Sabri
suda tukar stylel tudung nampak...
March 31 at 6:36am · 
Mohd Nazrimy Ali
Mohd Nazrimy Ali
yoes......
March 31 at 11:28am · 
Suriana Sabri
Suriana Sabri
apa jadi dgn stock selendang y banyak2 tu? hehehe
March 31 at 1:11pm · 
Meyasara Sabri
Meyasara Sabri
Stock slndg..bleh lelong..huhu..wat bundle slndg
March 31 at 1:47pm · 











----------------------------------------------------------
WHICH ONE BETTER??

5 comments:

ain_dira said...

tukar selera ape salahnya

Mr Kamikaze said...

Wah usahawanita....bagus22

myazaraByong said...

ain: betul tu..then sekrg dah kekok plak nak pkai selndg
mr kamikaze:huhuhu..mmg bgus

Eqah Zaque Billetdoux said...

dua2 masuk. :)

PinQib said...

semua lawa laaa