November 12, 2010

Project 2 : Cheese tart

Pagi tadi dapat last minute order 400pcs cheese tart dari lecturer2 matrik kuala  pilah..terpaksa lah aku siapkan dulu..jadik esok...ops, sory, hari ni lah..kan dah after 12 a.m..huhuhu,,akak leha bleh bagi kat kawan2 dia tu..aku pesan kat kak leha, kalau ada yg nak lagi..after raya bleh la..takut xsempat nak siapkan..lagi 900pcs xbuat lagi..esok kena siapkan..wawawawa..dari ptg tadi sampai la ni baru dapat rehat...xpelah, sebelum ni dah terlebih rehat kan (ayat dari bf) dia perli aku tu..huhuhu..





sweet pastry..belum siap letak jam n cream cheese filling



tempahan yang telah siap..baru kuar dari fridge

No comments:

Iklan

November 12, 2010

Project 2 : Cheese tart

Pagi tadi dapat last minute order 400pcs cheese tart dari lecturer2 matrik kuala  pilah..terpaksa lah aku siapkan dulu..jadik esok...ops, sory, hari ni lah..kan dah after 12 a.m..huhuhu,,akak leha bleh bagi kat kawan2 dia tu..aku pesan kat kak leha, kalau ada yg nak lagi..after raya bleh la..takut xsempat nak siapkan..lagi 900pcs xbuat lagi..esok kena siapkan..wawawawa..dari ptg tadi sampai la ni baru dapat rehat...xpelah, sebelum ni dah terlebih rehat kan (ayat dari bf) dia perli aku tu..huhuhu..





sweet pastry..belum siap letak jam n cream cheese filling



tempahan yang telah siap..baru kuar dari fridge

0 comments: