November 04, 2010

I falling in LOVE again??

Sebelum bertolak balik muar tadi...kami (ngan akak n abg angkat) pergi carik kek untuk kak lin (akak angkat kt muar)..birthday dia dah lepas..1 november haritu..so, kak leha decide nak g beli kek kat secret recipe..dia cakap chocolate indulgence sedap..harga nya pun xda lah mahal sgt RM70++..sizenya bleh tahan besar..aku rasa sekilo kot..

Dah siap2 mandi semua, baru potong kek..tapi aku lupa plak nak snap gambar..huhuhu..sayang betulkan..kalau x boleh tunjukkn aksi si Damia tu depan kek..ada ke patut, dia nak tiup lilin tapi, dahi dia yang 'tercium' kat kek tu..nasib baik sikit je..kalau x kempunan nak makan chocolate indulgence tu..huhuhu

Memang marvelous la chocolate indulgence tu..memang aku dah jatuh cinta!!!hahaha...lepas ni mesti ngidam lagi..mana taknya, ada 2 lapisan ice cream coklat n vanila..meletop!!!..husband kak leha cakap kalau aku khwin nnt boleh lah tempah kat secret recipe..wawawa..sampai macam tu sekali..


credit to google

No comments:

Iklan

November 04, 2010

I falling in LOVE again??

Sebelum bertolak balik muar tadi...kami (ngan akak n abg angkat) pergi carik kek untuk kak lin (akak angkat kt muar)..birthday dia dah lepas..1 november haritu..so, kak leha decide nak g beli kek kat secret recipe..dia cakap chocolate indulgence sedap..harga nya pun xda lah mahal sgt RM70++..sizenya bleh tahan besar..aku rasa sekilo kot..

Dah siap2 mandi semua, baru potong kek..tapi aku lupa plak nak snap gambar..huhuhu..sayang betulkan..kalau x boleh tunjukkn aksi si Damia tu depan kek..ada ke patut, dia nak tiup lilin tapi, dahi dia yang 'tercium' kat kek tu..nasib baik sikit je..kalau x kempunan nak makan chocolate indulgence tu..huhuhu

Memang marvelous la chocolate indulgence tu..memang aku dah jatuh cinta!!!hahaha...lepas ni mesti ngidam lagi..mana taknya, ada 2 lapisan ice cream coklat n vanila..meletop!!!..husband kak leha cakap kalau aku khwin nnt boleh lah tempah kat secret recipe..wawawa..sampai macam tu sekali..


credit to google

0 comments: