July 09, 2010

Kini bergelar babysitter


Setelah penat menjadik usahawan anggur yang boleh dikatakan berjaya..aku decide terima offer akak angkat aku...jadik babysitter untuk anak dia...husband dia navy kat sabah..dia plak lecturer kat matrik kuala pilah..sememtara dia carik pembantu umah...so aku dengan hati yang terbuka(giler ah)..menjadi BABYSITTER..
menambah pengalaman..so bila dah kahwin nanti dah senang dah jaga anak sendiri..kuang2...



ni lah budaknya...DAMIA SAFIA




Nasib lah baik x banyak kerenah..x kuat menangis..x meragam..
pendek kata senang jaga lah...

No comments:

Iklan

July 09, 2010

Kini bergelar babysitter


Setelah penat menjadik usahawan anggur yang boleh dikatakan berjaya..aku decide terima offer akak angkat aku...jadik babysitter untuk anak dia...husband dia navy kat sabah..dia plak lecturer kat matrik kuala pilah..sememtara dia carik pembantu umah...so aku dengan hati yang terbuka(giler ah)..menjadi BABYSITTER..
menambah pengalaman..so bila dah kahwin nanti dah senang dah jaga anak sendiri..kuang2...



ni lah budaknya...DAMIA SAFIA




Nasib lah baik x banyak kerenah..x kuat menangis..x meragam..
pendek kata senang jaga lah...

0 comments: